ירושלים • חשש לבלבול בין 'טוב' לבית היהודי – טב

דוד קורצווייל No Comments on ירושלים • חשש לבלבול בין 'טוב' לבית היהודי – טב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'טוב לירושלים' פנתה באמצעות עורך דינה, איתן הברמן, למנהל מטה הבחירות בעיריית ירושלים, מר מוטי ברקוביץ', בבקשה דחופה לאשר פתקי 'עד' – של 'טוב לירושלים' – אשר נכתב בסופם "בראשות חנוך ורדיגר". וזאת לאחר שהנוסח שאושר בוועדת הבחירות אינו כולל מילים אלה וקיים חשש לזיוף פתקי הצבעה במטרה לפסול הצבעות של ל'טוב לירושלים'.

במכתבו מציין עו"ד הברמן את השתלשלות העניינים שהובילה לכך שאושר אך ורק נוסח מקוצר על הפתקים. לדבריו, בקשתה המקורית של 'טוב' לאשר את הנוסח הכולל את המילים "בראשות חנוך ורדיגר", אשר נדחתה, נועדה למנוע בלבול של מצביעי 'טוב' עם פתקי הבית היהודי שסימנם 'טב'.

לאור דחיית הבקשה, טוען הברמן כי "לאחרונה, בעקבות שמועות, התעורר בלב מרשתנו ('טוב לירושלים') החשש שמא עלול מאן דהוא, זר לרשימה, להזמין לעצמו פתקי הצבעה הכוללים את הסיומת האמורה ולגרום לכך שפתקי הצבעה שגויים כאלה יגיעו אל הקלפיות. ועוד חשש בלב מרשתנו שפתקי הצבעה שגויים כאלה ייפסלו בעת ספירת הקולות בידי וועדות הקלפי".

כמענה לחשש זה מציע הברמן שתי חלופות, האחת, כנ"ל, מתן הנחייה לוועדות הקלפי לאשר גם פתקי 'עד' עליהם מופיעה הסיומת "בראשות חנוך ורדיגר", או לחלופין "שתימסר הנחייה לוועדות הבחירות בירושלים להקפיד הקפדה יתירה על פתקי ההצבעה של הרשימה 'טוב לירושלים', על מנת שתימנע הסתננות ויימנע השימוש של המצביעים בפתקי הצבעה הבלתי חוקיים, נושאי הסיומת האמורה שלא אושרה".

ואם מעניין אתכם מה התחזית של אנשי וב, תקראו תשמרו ותיכנסו שוב במוצאי הבחירות לעמת את עצמכם עם התוצאות.

"נכון ליום שישי, לפי מטה הטלפונים שלנו, יש עלייה בתמיכה ברשימת 'טוב לירושלים'. לפי הנתונים, 10% מכלל הנשאלים החרדים הודיעו כי הם יצביעו לרשימת 'טוב', ועוד 14% הודיעו כי הם שוקלים זאת בחיוב. מדובר בעלייה ביחס לנתונים מלפני יומיים. לפי הנתונים האלה ל'טוב' 2 מקומות בטוחים במועצת העיר". עוד מוסיפים במטה כי "הציבור החרדי בירושלים מבין שדרושה כעת נציגות אחרת שעובדת באמת בשביל הצרכים האמיתיים של הציבור ולכן התמיכה ב'טוב' נמצאת ב"ה בעלייה מתמדת".



0 תגובות